صفحه قبل 1 ... 4 5 صفحه بعد

نوشته شده توسط : نگین کرمی

یخچال فریزر بالا بُست مدل BRT130-10

یخچال فریزر بالا بُست مدل BRT130-10

یخچال فریزر بالا بُست مدل BRT130-10 با طراحی ساده و کلاسیک روانه بازار شده است.

این یخچال 14 فوتی با طراحی بهینه و کم حجم خود مناسب برای اشپزخانه ها کوچک و خانوار کم جمعیت می باشد.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر بالا بُست مدل BRT130-10 به حداقل رسانده است.

این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در دو رنگ سفید و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

یکی از مهم ترین لوازم خانگی که در هنگام انتخاب و خرید آن باید دقت فراوانی داشت یخچال می باشد زیرا هزینه زیادی بابت ان باید پرداخت کنید و سالهای زیادی در منزل برای نگهداری لوازم خوراکی تاثیر گذار است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات بست را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

 

طراحی و ساخت

فریزر این یخچال در قسمت بالا محصول طراحی شده است که دسترسی و استفاده از آن را راحت و آسان می کند.

گنجایش کلی این محصول 282 لیتر در نظر گرفته شده است که حجم مناسبی از مواد غذایی را دارد.

فضای داخلی یخچال و فریزر با طبقات، قفسه و کشو های متعدد بگونه ای تقسیم بندی شده که دسترسی به مواد غذایی را راحت و آسان می کند.

 

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی بست را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، یخچال بست را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.



:: برچسب‌ها: یخچال فریزر, فریزر, یخچال ساید بای ساید, یخچال فریزر دوقلو, یخچال فریزر دوو, یخچال فریزر اسنوا, یخچال فریزر سامسونگ, ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین کرمی

یخچال ساید بای ساید دوو D2S-3133SS

یخچال ساید بای ساید دوو فرشلند سری پرایم مدل D2S-3133SS

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو D2S-3133SS محصولی جدید و پیشرفته از مجموعه سری فرشلند دوو (daewoo) است.

این محصول ضمن طراحی مدرن خود، از نظر قیمت مقرون به صرفه است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کالاهای عرضه شده توسط سایت را با گارانتی اصلی شرکت عرضه می نماید.

یخچال فریزر پارامو دارای 124 ماه گارانتی انتخاب سرویس حامی برای کمپرسور است تا اطمینان خاطر مصرف کنندگان از کیفیت و کارایی محصول فراهم شود.

 

ظرفیت داخلی

فضای داخلی یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو D2S-3133SS با تصوری که شما از یخچال فریزرهای معمولی دارید کمی متفاوت است.

مثلا محفظه مخصوص یخساز به نحوی روی درب فریزر تعبیه شده است که فضای فریزر بیشتری داشته باشید.

همچنین می توان به عمق مناسب ساید بای ساید پارامو توجه داشت.

طراحی این محصول امکان جابجایی راحت تر و کنترل فضای آشپزخانه در تناسب با کابینت های امروزی به کاربران ارائه می دهد.

در خصوص ضمانت نامه به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ایی حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می اورد.

 

رنگ و ظاهر یخچال

اگر به دنبال مدل های لوکس و همگام با آخرین تکنولوژی هستید، فروشگاه انتخاب کلیک این محصول را به شما معرفی می نماید.

یخچال فریزر پارامو با طراحی مدرن، استفاده از صفحه ال ای دی مدرن با طراحی گرافیکی و استفاده از لامپ های LED داخلی زیبایی خاصی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

ساید بای ساید پارامو برای هر درب یک دستگیره سرتاسری برای باز و بسته کردن دارد که هنگام استفاده دسترسی آسانتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو در سه رنگ سفید براق، سفید متالیک و استیل به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک Digital Cooling

ساید بای ساید دوو مدل پارامو همچون دیگر اعضای خانواده فرشلند مجهز به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک است.

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

دیجیتال کولینگ داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند.

کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین کرده و بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌ تـری تـازه، سـالم و پر طــراوت نگهداری می کند.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

 

مدیریت هوشمند انرژی

نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه ‌هــای خانــواده می ‌باشد.



:: برچسب‌ها: یخچال فریزر ال جی, یخچال فریزر بانه, یخچال فریزر ارزان, یخچال فریزر ایرانی, یخچال فریزر بوش, یخچال فریزر بکو, یخچال فریزر با کیفیت, ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین کرمی

سایر مشخصات :

  • مجهز به پنلIPS LED با درجه كیفی +A
  • وضوح تصویر بسیار بالا (ULTRA HD 4K ( 3840×2160
  • مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند Pure Sound
  • مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 6
  • مجهز به پردازنده چهار هسته ای CPU Quad Core
  • دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
  • قابلیت پخش صدای دالبی Dolby
  • دارای قابلیت WIFI Screen Mirror و WIFI Direct
  • قابلیت اتصال به دیوار

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU735 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU735 کیفیت Ultra HD – 4K، سیستم عامل اندروید، گارانتی اصلی مادیران در سایت انتخاب کلیک موجود است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU735 سایز 49 اینچ تلویزیونی با کیفیت Ultra HD – 4K که تصویر را با رزولوشن 2160 × 3840 نمایش می ‌دهد.

با توجه به این که تلویزیون برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده این مدل به یک سیستم صوتی دو کاناله 30 وات مجهز شده است که با خروجی 30 وات نیاز شما رو به باند های خانگی برطرف میکند . 

از امکانات کاربردی این محصول میتوان به PVR , EPG , و ماشین زمان اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU735 سایز 49 اینچ دارای سیستم عامل اندروید 6 می باشد.

در این مدل شرکت ایکس ویژن (XVision) با استفاده از صفحه پنل IPS علاوه بر بالا بردن مقاومت صفحه در برابر ضربه , طول عمر دستگاه را نیز اضافه نموده است .

 

سایر امکانات

2 پورت USB

3 پورت HDMI

صقحه نمایش تخت

پردازنده 4 هسته ایی

8 گیگابایت حافظه داخلی

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات ایکس ویژن را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.



:: برچسب‌ها: فروش اقساطی تلویزیون فیلیپس, قیمت تلویزیون تی سی ال, قیمت ال ای دی دوو 50 اینچ, تلویزیون دوو 50 اینچ 5400, مقایسه تلویزیون دوو با سامسونگ, قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ, ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین کرمی

ویژگی های شاخص

  1. صفحه نمایش NanoCell
  2. تلویزیون ال‌جی با فناوری AI ThinQ
  3. پردازنده چهار هسته‌ای
  4. 4K Active HDR
  5. Ultra Stadium Surround
  6. زاویه دید تخصصی برای رویدادهای ورزشی

تلویزیون ال جی مدل 65SK7900GI با فناوری NanoCell

شرکت ال جی (LG) باتوجه به نیازهای مصرف کنندگان خود در ماه های اخیر نسل جدیدی از تلویزیون ها را با فناوری های روز معرفی نموده است. تلویزیون ال جی مدل 65SK7900GI یکی دیگر از محصولات جدید ال جی با صفحه نمایش فوق العاده نانوسل NanoCell است. با نگاهی به مشخصات این محصول متوجه می شوید که این تلویزیون به پردازنده 4 هسته ای مجهز شده است و به راحتی در بالاترین سطح دسته بندی خود قرار می دهد.

این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی HDR و حالت ورزشی (فوتبال) به شما نهایت لذت تماشای فیلم ها و رویدادهای ورزشی را هدیه می دهد. یکی دیگر از مزیت های صفحه نمایش جدید ال جی را می توان اینگونه معرفی نمود که مهم نیست از کدام نقطه به تماشای تلویزیون می پردازید، حالت تماشای ورزش ها در تلویزیون ال جی مدل 65SK7900GI از هر زاویه ای دقت رنگ خود را حفظ می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را به تمام کسانی که می خواهند علاوه بر تماشای تلویزیون از لذت پویایی تصویر بهره مند شوند، پیشنهاد می نماید.

رنگ های تماشایی با صفحه نمایش نانوسل Nanocell

با توجه به مجهز بودن این محصول به صفحه نمایش نانوسل (Nanocell) ال جی شما می توانید رنگ های دقیق، غنی و رنگ مشکی عمیق را در تلویزیون ال جی مدل 65SK7900GI دید به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون همچنین طیف وسیع‌تری از تاریکی تا روشنایی را با کنتراست فوق‌العاده ارائه می‌کند.

این صفحه نمایش جدید برای بهینه سازی هر رنگ از نانو ذرات استفاده می کند. این تکنولوژی پیشرفته می تواند طیف کاملی از رنگ های واقعی را تولید نماید. در واقع این تکنولوژی آخرین فناوری تولید شده است که می تواند طیف کاملی از رنگ را ایجاد نموده و باعث ایجاد تصاویر واقعی شود.

صفحه نمایش نانوسل (Nanocell) چیست؟

استفاده از ذرات نانو در این محصول باعث می شود تا طول موج‌های اضافی نور را جذب نموده و پخش شدن رنگ‌های قرمز، سبز و آبی نمایش داده شده در صفحه را کاهش ‌دهد. نتیجه این فرآیند، نمایش رنگ‌های واقعی و شفاف است، به گونه ای شما از مشاهده آن شگفت زده خواهید شد.

حالت فوتبال تلویزیون های جدید ال جی چیست؟

حالت فوتبال در تلویزیون ال جی مدل 65SK7900GI ، تصاویر بهبود یافته و صدای با کیفیت را فراهم می آورد. این حالت به نوعی طراحی شده که بهترین تجربه تماشای فوتبال را اراده دهد. شما می توانید هیجان داخل استادیوم را به همراه حرکات یکدست، رنگ های زنده، صدای زمینه و تمام اتفاقات مربوط به آن را احساس کنید. شما با خرید این تلویزیون هیجان را به خانه خواهید برد.

افزایش کیفیت تصویر با فناوری 4K و HDR

تکنولوژی HDR (محدوده دینامیکی بالا) یک استاندارد جدید برای کیفیت تصاویر است. این تکنولوژی جزئیات دقیق و رنگ های واقعی به همراه کنتراست بیشتر را اراده می دهد. تلویزیون ال جی مدل 65SK7900GI از فرمت های HDR مختلفی مانند HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می کند.

فناوری HDR – High Dynamic Range چیست؟

تلویزیون LG NanoCell از طریق تنظیم دینامیک، تصاویر را فریم به فریم پردازش می‌کند. محتوای SDR را می‌توان از طریق این پردازش، به تصاویر شبیه HDR تبدیل کرد.

صدای فراگیر (Stadium Surround Sound)

یکی از ویژگی تلویزیون های ال جی استفاده از صدای چند بعدی ویژه خود است. این ویژگی با ارائه فضای پرشور استادیوم باعث افزایش هیجان شما می‌شود.

سیستم عامل هوشمند

شرکت ال جی به منظور کاربری آسانتر از فناوری های هوشمند تلویزیون های خود، از سیستم عامل LG WebOS استفاده می نماید. شما می توانید برای اجرا و جست و جوی برنامه ها و سایر خدمات حتی به صورت صوتی از این فناوری استفاده نمایید.

شایان ذکر است رابط گرافیکی تلویزیون های ال جی webOS با توجه به کشورهای سازنده با یکدیگر تفاوت دارد.

* دکمه Netflix در بعضی از کشورها عمل نمی‌کند.



:: برچسب‌ها: مقایسه تلویزیون دوو با سامسونگ, قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ, قیمت تلویزیون سامسونگ 43, قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ, قیمت تلویزیون بانه, قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ, قیمت تلویزیون ال جی در بانه, تاریخچه تلویزیون, ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین کرمی

ویژگی های شاخص

  1. صفحه نمایش NanoCell
  2. تلویزیون ال‌جی با فناوری AI ThinQ
  3. پردازنده چهار هسته‌ای
  4. 4K Active HDR
  5. Ultra Stadium Surround
  6. زاویه دید تخصصی برای رویدادهای ورزشی

تلویزیون ال جی مدلLG 55SK7900 LED با فناوری NanoCell

شرکت ال جی (LG) باتوجه به نیازهای مصرف کنندگان خود در ماه های اخیر نسل جدیدی از تلویزیون ها را با فناوری های روز معرفی نموده است. تلویزیون ال جی مدل LG 55SK7900GI LED یکی دیگر از محصولات جدید ال جی با صفحه نمایش فوق العاده نانوسل NanoCell است. با نگاهی به مشخصات این محصول متوجه می شوید که این تلویزیون به پردازنده 4 هسته ای مجهز شده است و به راحتی در بالاترین سطح دسته بندی خود قرار می دهد.

این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی HDR و حالت ورزشی (فوتبال) به شما نهایت لذت تماشای فیلم ها و رویدادهای ورزشی را هدیه می دهد. یکی دیگر از مزیت های صفحه نمایش جدید ال جی را می توان اینگونه معرفی نمود که مهم نیست از کدام نقطه به تماشای تلویزیون می پردازید، حالت تماشای ورزش ها در تلویزیون ال جی مدل LG 55SK7900GI LEDاز هر زاویه ای دقت رنگ خود را حفظ می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را به تمام کسانی که می خواهند علاوه بر تماشای تلویزیون از لذت پویایی تصویر بهره مند شوند، پیشنهاد می نماید.

رنگ های تماشایی با صفحه نمایش نانوسل Nanocell

با توجه به مجهز بودن این محصول به صفحه نمایش نانوسل (Nanocell) ال جی شما می توانید رنگ های دقیق، غنی و رنگ مشکی عمیق را در تلویزیون ال جی مدل LG 55SK7900 LED مشاهده نمایید.

تلویزیون LG NanoCell رنگ‌هایی غنی و واقعی را از تمام زاویای دید به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون همچنین طیف وسیع‌تری از تاریکی تا روشنایی را با کنتراست فوق‌العاده ارائه می‌کند.

این صفحه نمایش جدید برای بهینه سازی هر رنگ از نانو ذرات استفاده می کند. این تکنولوژی پیشرفته می تواند طیف کاملی از رنگ های واقعی را تولید نماید. در واقع این تکنولوژی آخرین فناوری تولید شده است که می تواند طیف کاملی از رنگ را ایجاد نموده و باعث ایجاد تصاویر واقعی شود.

صفحه نمایش نانوسل (Nanocell) چیست؟

استفاده از ذرات نانو در این محصول باعث می شود تا طول موج‌های اضافی نور را جذب نموده و پخش شدن رنگ‌های قرمز، سبز و آبی نمایش داده شده در صفحه را کاهش ‌دهد. نتیجه این فرآیند، نمایش رنگ‌های واقعی و شفاف است، به گونه ای شما از مشاهده آن شگفت زده خواهید شد.

حالت فوتبال تلویزیون های جدید ال جی چیست؟

حالت فوتبال در تلویزیون ال جی مدل LG 55SK7900 LED، تصاویر بهبود یافته و صدای با کیفیت را فراهم می آورد. این حالت به نوعی طراحی شده که بهترین تجربه تماشای فوتبال را اراده دهد. شما می توانید هیجان داخل استادیوم را به همراه حرکات یکدست، رنگ های زنده، صدای زمینه و تمام اتفاقات مربوط به آن را احساس کنید. شما با خرید این تلویزیون هیجان را به خانه خواهید برد.

افزایش کیفیت تصویر با فناوری  4K و HDR

تکنولوژی HDR (محدوده دینامیکی بالا) یک استاندارد جدید برای کیفیت تصاویر است. این تکنولوژی جزئیات دقیق و رنگ های واقعی به همراه کنتراست بیشتر را اراده می دهد.  تلویزیون ال جی مدل LG 55SK7900 LED  از فرمت های HDR مختلفی مانند HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می کند.

فناوری HDR – High Dynamic Range چیست؟

تلویزیون LG NanoCell از طریق تنظیم دینامیک، تصاویر را فریم به فریم پردازش می‌کند. محتوای SDR را می‌توان از طریق این پردازش، به تصاویر شبیه HDR تبدیل کرد.

صدای فراگیر (Stadium Surround Sound)

یکی از ویژگی تلویزیون های ال جی استفاده از صدای چند بعدی ویژه خود است. این ویژگی با ارائه فضای پرشور استادیوم باعث افزایش هیجان شما می‌شود.

سیستم عامل هوشمند

شرکت ال جی به منظور کاربری آسانتر از فناوری های هوشمند تلویزیون های خود، از سیستم عامل LG WebOS استفاده می نماید. شما می توانید برای اجرا و جست و جوی برنامه ها و سایر خدمات حتی به صورت صوتی از این فناوری استفاده نمایید.

شایان ذکر است رابط گرافیکی تلویزیون های ال جی webOS با توجه به کشورهای سازنده با یکدیگر تفاوت دارد.

* دکمه Netflix در بعضی از کشورها عمل نمی‌کند.



:: برچسب‌ها: اولین کشور سازنده تلویزیون رنگی, تاریخچه تلویزیون ال سی دی در ایران, قیمت تلویزیون ایرانی شهاب, قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ, قیمت تلویزیون ال جی 42 اینچ, قیمت تلویزیون دیجی کالا, قیمت ال سی دی سامسونگ 40 اینچ سری 5, ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین کرمی

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 65PUT6023 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 65PUT6023 سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 65PUT6023 سایز 65 اینچ با کیفیت ترین تصویر را 4K نشان می‌ دهد.

این تلویزیون علاوه بر کیفیت فوق العاده امکانات بیشتری برای کاربر وجود دارد و قیمت مناسبی را در نظر گرفته اند تا رضایت مردم را جلب کنند.

این تلویزیون به سیستم صوتی Virtual Surround هم مجهز است.

با بهره گیری از فناوری های صوتی نظیر پاکسازی صدا Clear Sound نویز اضافی صدا را حذف می کند و صدایی واضح و شفاف را در محیط طنین انداز خواهد کرد.

از مزایای هوشمند بودن تلویزیون قابلیت Miracast است با این قابلیت کاربر می‌تواند تصویر را از طریق Wifi به تلویزیون منتقل کند و سرویس های اینترنتی زیادی را ارائه میدهد.

 کیفیت تصویر با رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل، تصویری با دقت با جزئیات بیشتر را به نمایش می ‌گذارد.

در تلویزیون فیلیپس از 3 HDMI و 2 پورت USB و پورت LAN و جک ۳٫۵ میلی متری صدا و… تعبیه شده است.

 

تلویزیون فیلیپس مدل 65PUT6023

از فرمت‌ های صوتی تصویری متنوعی پشتیبانی می‌کند و کاربر میتواند از انواع دستگاه‌ های پخش بی ‌نیاز شود و از طریق USB از تلویزیون پخش کند.

درگاه‌های ارتباطی متنوع دستگاه هم امکان اتصال دستگاه‌های مختلف به تلویزیون را فراهم کرده‌اند. 

 قفل کودک و تایمر حالت Sleep از دیگر قابلیت‌ های هوشمند این تلویزیون هستند.

 

سایر امکانات تلویزیون مدل 65PUT6023

  • کیفیت تصویر : 4K
  • اتصال بی سیم : (Wi-Fi)
  • سیستم صوتی: 2 کاناله
  • رزولوشن: 2160 × 3840
  • ورودی آنتن: دارد
  • مرورگر اینترنت: دارد

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با ارائه برندهای معتبر همچون فیلیپس (گارانتی شکوفا الکتریکی) همراه همیشگی خانواده شما خواهد بود.



:: برچسب‌ها: تلویزیون سامسونگ 4k, تلویزیون سامسونگ 4k 49 اینچ, تلویزیون سامسونگ قدیمی, تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ, تلویزیون سامسونگ بانه, اولین تلویزیون در ایران, تلویزیون رنگی پارس, ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین کرمی

سایر مشخصات :

  • مجهز به پنل LED با درجه كیفی +A
  • وضوح تصویر بسیار بالا (ULTRA HD 4K ( 3840×2160
  • مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند Pure Sound
  • مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 6
  • مجهز به پردازنده چهار هسته ای CPU Quad Core
  • دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
  • قابلیت پخش صدای دالبی Dolby
  • دارای قابلیت WIFI Screen Mirror و WIFI Direct

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 کیفیت Ultra HD – 4K، سیستم عامل اندروید، گارانتی اصلی مادیران در سایت انتخاب کلیک موجود است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ تلویزیونی با کیفیت Ultra HD – 4K که تصویر را با رزولوشن 2160 × 3840 نمایش می ‌دهد.

با توجه به این که تلویزیون برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده این مدل به یک سیستم صوتی دو کاناله 30 وات مجهز شده است که با خروجی 30 وات نیاز شما رو به باند های خانگی برطرف میکند . 

از امکانات کاربردی این محصول میتوان به PVR , EPG , و ماشین زمان اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU725 سایز 55 اینچ دارای سیستم عامل اندروید 6 می باشد.

در این مدل شرکت ایکس ویژن (XVision) با استفاده از صفحه پنل IPS علاوه بر بالا بردن مقاومت صفحه در برابر ضربه , طول عمر دستگاه را نیز اضافه نموده است .

 

سایر امکانات

2 پورت USB

3 پورت HDMI

صقحه نمایش تخت

پردازنده 4 هسته ایی

8 گیگابایت حافظه داخلی

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات ایکس ویژن را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ, قیمت تلویزیون سامسونگ 50 اینچ, قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ, قیمت تلویزیون هایسنس, مخترع تلویزیون کیست, ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین کرمی

سایر مشخصات :

  • قالیت ماشین زمان Time shift
  • قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR
  • ریموت کنترل هوشمند Smart RCU
  • دارای کارت حافظه microSD
  • پشتیبانی از حالت Wi-Fi Screen Mirror (Miracast)، Wi-Fi direct

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XkU645 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XkU645 کیفیت Ultra HD – 4K، سیستم عامل اندروید، گارانتی اصلی مادیران در سایت انتخاب کلیک موجود است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XkU645 سایز 55 اینچ تلویزیونی با کیفیت Ultra HD – 4K که تصویر را با رزولوشن 2160 × 3840 نمایش می ‌دهد.

با توجه به این که تلویزیون برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده این مدل به یک سیستم صوتی دو کاناله 24 وات مجهز شده است که با خروجی 24 وات نیاز شما رو به باند های خانگی برطرف میکند . 

از امکانات کاربردی این محصول میتوان به PVR , EPG , و ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XkU645 سایز 55 اینچ دارای سیستم عامل اندروید 6 می باشد.

در این مدل شرکت ایکس ویژن (XVision) با استفاده از صفحه پنل IPS علاوه بر بالا بردن مقاومت صفحه در برابر ضربه , طول عمر دستگاه را نیز اضافه نموده است .

 

سایر امکانات

2 پورت USB

3 پورت HDMI

صقحه نمایش تخت

پردازنده 4 هسته ایی

8 گیگابایت حافظه داخلی

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

محصولات ایکس ویژن را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تلویزیون ایکس ویژن را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون دوو 55 اینچ, تلویزیون دوو دیجی کالا, تلویزیون دوو ساخت کجاست, آپدیت تلویزیون دوو, تلویزیون دوو 65 اینچ, قیمت تلویزیون دوو 49 اینچ 4k, ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نگین کرمی

فروشگاه اینترنی انتخاب کلیک

 

انتخاب کلیک

https://sites.google.com/view/entekhabclick/



:: برچسب‌ها: لوازم خانگی , یخچال , ساید بای ساید , یخچال فریزر , فروشگاه اینترنتی , تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد